Novinky

hou moc dobrú náladu mám !!! ROzmýšľam, že by som pre vás začala natáčať videá alebo niečo fotit :)...čo vy na to?

streda 1. septembra 2010

Ako lichotiť žene?

Lichotenie žene môže mať viacero podôb a záleží len na fantázii muža, ovšem mali by ste vedieť niekoľko zásadných vecí, ktoré vám v tom dopomôžu.

  • ak jej polichotíte aj 1000x, nikdy to pre ňu nebude pravda => Ona si myslí: „hovoríš to len preto, aby si mi polichotil“

  • ak jej len 1x poviete s návalom smiechu negatívum, vždy je to pravda => Ona si myslí: „Je to pravda, len mi to nechce povedať tvrdo, tak si to zaobalil do smiechu“

  • žena je vždy krásna => nikdy jej nehovorte slová typu „ohava, príšera, ...“, ani zo srandy (majú tendenciu brať tieto slová vážne) Ak si skúša nové šaty, nehovorte že v nich má veľký zadok, ale že jej nesedia => Ak jej poviete, že má veľký zadok v tých šatách ona si pomyslí: „Jasné, ja mám obrovský zadok stále, nie len v týchto šatách.“

  • najmenej 2x denne jej povedzte ako jej to sluší a že je prekrásna (samozrejme vždy iným spôsobom) => dvíhanie ega žene, pretože sa potrebuje uistiť, že je stále atraktívna. Ak to nebudete robiť vy, určite sa niekto nájde, kto jej to hovoriť bude a to isto nechcete.
  • lichôtky nikdy nepreháňajte, t.j. nevoľte príliš veľa pozitívnych vecí v jednej vete, pretože to môže pôsobiť veľmi umelo (príklad: Máš super šaty a tá postava v nich je božská a to ani nehovorím o tých nádherných očiach a krásnych vlasoch.) Voľte vždy jednoduchú, krátku a výstižnú vetu. Niekedy stačí len akoby mimo poznámka „tie šaty ti svedčia“ alebo širšie „tie šaty zvýrazňujú tvoje bez tak dokonalé krivky“. Jednoduchá veta ženu okúzli podstatne viac.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára