Novinky

hou moc dobrú náladu mám !!! ROzmýšľam, že by som pre vás začala natáčať videá alebo niečo fotit :)...čo vy na to?

streda 1. septembra 2010

Boys about love

Chalanov som sa opýtala na zopár otázok o láske a toto je výsledok! :)

1.Ako si na babe spoznal, že ona je tá pravá?
-ucítil som to hlboko v srdci

2.Tvoje príznaky zamilovanosti?
-rozmýšľal som len nad ňou, srdce mi splašene bylo pri pohľade na ňu, chcel som všetok čas tráviť len s ňou ...

3.čo by si vo vzťahu nedokázal tolerovať?
-ignoráciu, nadávky, neveru

4.čo na svojej babe zbožňuješ?
- vôňu, pery, vlasy ... presne takú aká je


5.veríš v lásku na 1. pohľad? Zažil si ju?
-Jasné, zažil a preto na ňu verím.

LUFINKA :)

2 komentáre:

  1. Zaujímalo by ma koľko ľudí si sa to pýtala :D Bo väčšina sú riadne hlúposti :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vec názoru :) .. a celkom veľa mi povedalo to isté ... a čo berieš ako hluposť? :D

    OdpovedaťOdstrániť