Novinky

hou moc dobrú náladu mám !!! ROzmýšľam, že by som pre vás začala natáčať videá alebo niečo fotit :)...čo vy na to?

piatok 3. septembra 2010

"Hviezdičky"






AHojky zdravím Vás ! :)


V poslednej dobe som na internete narazila na veľké množstvo dievčat, ktoré sa snažia preraziť do sveta showbiznisu. Tiež som si však všimla, že nie sú tak milované, ale skôr nenávidené.Viem, že niektoré z nich sa hrajú na to, čo vlastne ani nie sú a tiež si kradnú jedna druhej štýl (barbie), ale je to ich vec. Na čo niekto zaláža anti blogy a pod. Okej, je to vec názoru a naozaj chápem nenávisť k niektorím z nich, ale na čo si ich teda všímať? Veď sa snažia len o to aby niečo dokázali (aj keď niektoré z nich sú fakt hrozné). Takéto prípady hádžem do jedného mecha s názvom Kópie(každá z nich sa po sebe len opičí, vidia niečo niekomu na blogu a už to má za pár hodin aj tá druhá a pod.). Samozrejme narazila som aj na super vínimky :), ktoré obdivujem! Ich svetom nie je len ružová farba, super handričky, úžasný make-up, každý deň nový chalan a pod., ale normálne záujmi, ktorím sa venujú a snažia sa ich rozvíjať a tým byť úspešná. To obdivujem! Niečím sa líšia od ostatních a vedia ostať v pamäti ako originále. A tajomstvo úspechu? Svoj nenahraditeľný štýl a šmrnc:). Medzi také blogerky chcem patriť ja. Nie medzi kópie. Držím palce baby!


Lufinka :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára